Op onze corona informatiepagina vind je alles voor een onbezorgde vakantie bij Roompot.

Aankomst en vertrek

Algemeen

Parkeren

Het is niet toegestaan je auto bij het vakantieverblijf te parkeren. Je kunt de auto parkeren op één van de diverse parkeerplaatsen dicht bij je verblijf.

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dient je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons overgemaakt of dit direct gaat doen, dan moet je bij aankomst op het Servicepoint een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak is er in het vakantieverblijf een serviceset gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich bij het Service point te melden. In de periode van 1 mei tot 1 september dienen bezoekers een entree à € 4,25 te betalen.

Toegang zwembad

Alle gasten van Bospark 't Wolfsven hebben tijdens hun verblijf gratis toegang tot het zwembad en de zwemvijver. Op vertoon van je Keycard kun je bij het Service point (tijdens openingstijden) de toegangskaarten ophalen. Kinderen t/m 4 jaar ontvangen geen kaart.

Aankomst

Je kunt de accommodatie vanaf 16.00 uur betrekken. Heb je een kampeerplaats geboekt? Deze is elke dag vanaf 13.00 uur beschikbaar. Aanreizen is mogelijk op maandag en vrijdag tot 18.00 uur. Indien je niet in de gelegenheid bent om binnen de openingstijden aan te reizen, verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen met het Service point via telefoonnummer 0031 (0)492 661 661.

Toegang vakantieverblijf/park

Gasten van Bospark 't Wolfsven hebben direct toegang tot hun vakantieverblijf met de thuisgestuurde Keycard.

De Keycard is strikt persoonlijk en te gebruiken voor:

  • toegang tot je vakantieverblijf
  • toegang tot de slagboom aan het einde van de centrale parkeerplaats
  • toegang tot het overdekte zwembad en de zwemvijver
  • legitimatie op het park


De laatste drie cijfers op de Keycard geven het nummer van je vakantieverblijf weer. De Keycard is geen creditcard en is niet overdraagbaar. Bij verlies of diefstal verzoeken wij je onmiddellijk het Service point op de hoogte te stellen. Bewaar de Keycard niet in de zon, op het dashboard van je auto of in nabijheid van luidsprekers, magneten of mobiele telefoons.

Het komt regelmatig voor dat gasten hun Keycard verliezen of in het vakantieverblijf laten liggen. Breng in dat geval zo snel mogelijk het Service point op de hoogte.

Wifi

Je kunt de wifiinlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek

Op je vertrekdag word je vriendelijk verzocht voor 10.00 uur het vakantieverblijf te verlaten. Verblijf je op een kampeerplaats, dan dien je deze om uiterlijk 11.00 uur te verlaten. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst het vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

<